Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Alimentația mamei care alăptează

Alimentația mamei care alăptează

Întrebarea cea mai frecventă în materie de nutriţia mamei este legată de o alimentaţie “ideală” pentru lactaţie - ce, cum, cât, de câte ori. Din păcate, formula “ideală” nu există. Mamele trebuie să aibă un aport caloric adecvat consumului (influenţat de vârstă, înălţime, greutatea actuală, gradul de activitate fizică şi nu în ultimul rând, de cantitatea de lapte matern sintetizat). Alimentaţia trebuie să fie cât mai variată, să conţină cereale, carne, lactate, fructe şi legume proaspete proaspete, însoţită de o hidratare corespunzătoare (minim 1-1,5 ml de apă pentru fiecare calorie necesară).

Deşi trăim în era informaţiei rapide şi dinamice, există încă multe întrebări pe care mamele şi le pun când este vorba (mai ales) de sănătatea şi optima dezvoltare a bebeluşului.

Ce să mănânc pentru a avea un lapte bun sau suficient cantitativ? Oare nivelul de hidratare este suficient? Pot slăbi fără să influenţez lactaţia? Ce substanţe sau alimente ar trebui să evit cât alăptez? Am voie să fac mişcare? Oare peştele chiar are mercur? Și întrebările se tot adună, în timp ce, de multe ori, răspunsurile pot fi neclare sau chiar pot induce în eroare.

Mamele care alăptează trebuie:

Înregistrează-te ca membru că să citești tot articolul sau intră în cont.
Întreabă experții NUTRICIA
Oricând ai nevoie de un sfat de încredere, ei sunt alături de tine.
Întreabă-i tot ce vrei să ştii legat de sarcină, nutriţie sau îngrijirea
bebeluşului tău.
Pune o întrebare