Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Recomandări nutriționale pentru mama care alăptează

Recomandări nutriționale pentru mama care alăptează

Dacă te-ai obișnuit cu regimul alimentar echilibrat din perioada sarcinii, este perfect, căci aceleași principii trebuie respectate și în perioada alăptării. În continuare tu ești unica sursă de hrană a bebelușului tău, așa că trebuie să te asiguri că hrana oferită este calitativă din punct de vedere nutrițional. Iată 5 recomandări care, odată respectate, te vor ajuta să pui bazele sănătății micuțului tău în primele 1000 de zile.

1) Mănâncă sănătos și echilibrat

Regula conform căreia nu trebuie să mănânci mult, ci foarte bine se aplică și pe întreaga perioadă a alăptării. Așadar, este bine să alegi alimente de calitate, bogate în nutrienți. Carnea slabă, legumele, fructele, semințele, lactatele, cerealele sunt foarte importante și trebuie să te asiguri că mănânci cât mai variat, astfel încât să acoperi toate nevoile nutriționle nu doar ale tale, ci și ale sugarului.

2) Consumă cât mai multe proteine

Înregistrează-te ca membru că să citești tot articolul sau intră în cont.

Citeşte şi alte articole pe aceeaşi tema

Pregăteşte-l pentru viitor cu Aptamil Junior

Aptamil Junior conține complexul unic Pronutra și susține dezvoltarea imunității copilului tău, pentru ca aceasta să-l protejeze atunci când el are nevoie.