Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Refuză carnea - cum îi asiguri necesarul de proteine

Refuză carnea - cum îi asiguri necesarul de proteine

Între 1-3 ani, o perioadă de creștere accelerată, juniorul tău are nevoie de aproximativ 0,55 grame de proteine/kilogram corp. Luând în calcul valorile medii de greutate, cei mai mulți juniori trebuie să consume la această vârstă 14-16 grame de proteine pe zi.

Din fericire, nu este obligatoriu ca aceste proteine să fie de origine animală. O mulțime de legume și fructe pot acoperi necesarul de proteine și, dacă îi alcătuiești un meniu inteligent, copilul tău nu va avea un deficit de proteine.

Dacă refuză carnea, ai la dispoziție alte variante de meniu. Ține cont de faptul că:

  • O jumătate de ceașcă de fasole roșie furnizează 8 g de proteine.
  • Un ou mare conține 6 g de proteine.
  • O felie de pâine din făină integrală asigură 2 g de proteine.
  • Un pahar mare de lapte (2%) oferă 8 g de proteine.
  • 100 g brânzică de casă conțin 13 g de proteine.
  • Un hotdog din tofu furnizează 8 g de proteine.
  • Un sandviș cu 2 felii de brânză topită furnizează tot necesarul de proteine pentru un junior pe întreaga zi.
Întreabă experții NUTRICIA
Oricând ai nevoie de un sfat de încredere, ei sunt alături de tine.
Întreabă-i tot ce vrei să ştii legat de sarcină, nutriţie sau îngrijirea
bebeluşului tău.
Pune o întrebare