Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Somn ușor în timpul sarcinii!

Somn ușor în timpul sarcinii!

Unele dintre primele simptome ale sarcinii se manifestă prin apariţia greţurilor, întărirea sânilor şi modificarea dispoziţiei sufleteşti. Dar mai presus de orice, marea bătălie o vei duce cu oboseala excesivă.

Primele 13 săptămâni de sarcină sunt cele mai dificile din punct de vedere al oboselii şi al senzaţiei de somn care te va învălui, în mare parte din cauza modificărilor hormonale. Acesta este momentul în care majoritatea gravidelor se vor simţi mai „adormite” ca oricând. Apoi, după ce vei depăşi această stare, te vei confrunta cu efectele produse de creşterea abdomenului. Uterul mereu în creştere va apăsa pe vezica urinară, ceea ce te va determina să faci nenumărate drumuri la toaletă în timpul nopţii şi  îţi va împinge stomacul către stren, motiv pentru care vei respira din ce în ce mai greu. După ce burtica va creşte vizibil, îţi va fi destul de greu să-ţi găseşti o poziţie confortabilă în pat. Şi te mai întrebi de ce nu te poţi odihni noaptea!

În loc să-ţi faci o mulţime de gânduri negre şi să stai toată noaptea cu ochii pe tavan, mai bine găseşte cele mai bune modalităţi prin care să-ţi netezeşti calea către minunata lume a viselor. De aceea, în cele ce urmează, îţi vom oferi câteva sfaturi şi trucuri pentru un somn liniştit.

Puţină mişcare nu strică!
Înregistrează-te ca membru că să citești tot articolul sau intră în cont.
Întreabă experții NUTRICIA
Oricând ai nevoie de un sfat de încredere, ei sunt alături de tine.
Întreabă-i tot ce vrei să ştii legat de sarcină, nutriţie sau îngrijirea
bebeluşului tău.
Pune o întrebare