Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Ce exercitii fizice sunt permise in sarcina?

Ce exercitii fizice sunt permise in sarcina?


Pastrarea obiceiului de a face exercitii fizice pe parcursul sarcinii te poate ajuta in mentinerea sanatatii si la imbunatatirea starii generale. Exercitiile regulate in timpul sarcinii pot corecta postura si pot diminua anumite probleme comune in sarcina, precum durerile de spate si oboseala. Exista dovezi care arata ca activitatea fizica poate preveni diabetul gestational (un tip de diabet ce se dezvolta in timpul sarcinii), reduce stresul si sporeste rezistenta atat de necesara in timpul nasterii.

Daca erai activa din punct de vedere fizic inainte de sarcina, ar trebui sa poti continua aceasta activitate cu moderatie. Nu incerca sa pastrezi acelasi nivel de exercitii fizice si continua doar cu exercitii care iti sunt confortabile in starea ta actuala.

Daca nu ai avut niciodata un program regulat de exercitii, trebuie sa incepi cu exercitii usoare, la sfatul medicului tau, evitand activitatile solicitante. Mersul pe jos este considerat cel mai bun tip de exercitiu pentru orice gravida. Sunt recomandate 30 de minute de exercitii, in cazul in care nu exista complicatii medicale legate de sarcina.

Cand nu trebuie sa faci exercitii fizice in sarcina?

Înregistrează-te ca membru că să citești tot articolul sau intră în cont.
Întreabă experții NUTRICIA
Oricând ai nevoie de un sfat de încredere, ei sunt alături de tine.
Întreabă-i tot ce vrei să ştii legat de sarcină, nutriţie sau îngrijirea
bebeluşului tău.
Pune o întrebare