Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

De ce încurajează experţii exerciţiul fizic în timpul sarcinii?

De ce încurajează experţii exerciţiul fizic în timpul sarcinii?

Exerciţiile fizice uşoare din timpul sarcinii sunt benefice pentru sănătatea ta şi a bebeluşului tău. Pe lângă ameliorarea stării de oboseală, printre beneficiile aduse de exerciţiile fizice, se numără:

  • Fortificarea muşchilor spatelui şi redresarea ţinutei – ambele fiind factori importanţi care ajută la prevenirea durerilor de spate şi încordarea, pe măsură ce burtica creşte.
  • Reducerea cantităţii totale de grăsime depusă – vei observa că recuperarea postnatală va fi mai rapidă şi vei reveni mai repede la greutatea şi la condiţia fizică de dinainte de a rămâne însărcinată.
  • Te ajută să dormi, fiind un remediu pentru insomnie.
Ce fel de exerciţii sunt recomandate?
Înregistrează-te ca membru că să citești tot articolul sau intră în cont.
Întreabă experții NUTRICIA
Oricând ai nevoie de un sfat de încredere, ei sunt alături de tine.
Întreabă-i tot ce vrei să ştii legat de sarcină, nutriţie sau îngrijirea
bebeluşului tău.
Pune o întrebare